Strategiamme

Relaisin strategia on julkaistu vuonna 2019 First North -listautumisen yhteydessä ja sitä on päivitetty toukokuussa 2021 pitkän aikavälin liikevaihtotavoitetta sekä yritysostojen kiihdyttämistä, vahvistamista ja kohdentamista koskevin lisäyksin.

Relaisin tavoitteena on olla edelläkävijä ajoneuvojen elinkaaren kehittämisessä Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiö keskittyy arvonluontiin läpi ajoneuvojen elinkaaren ajoneuvovalmistajista riippumattomalla jälkimarkkinalla.

Relaisin strategia perustuu kolmeen vahvaan avaintekijään, jotka yhdessä tarjoavat mahdollisuuksia yhtiön kannattavalle kasvulle myös tulevaisuudessa:

  • Relaisin tavoitteena on jatkaa keskimäärin markkinaa nopeampaa kasvua, mitä tukevat tavoiteltavat synergiat, kuten ristiinmyynti nykyisten ja hankittujen yhtiöiden välillä.
  • Relaisin tavoitteena on luoda asiakkailleen lisäarvoa kattavalla tuotevalikoimallaan, digitaalisella alustallaan ja huipputason asiakaspalvelullaan.
  • Relaisin tavoitteena on selkeästi kiihdyttää ja vahvistaa yritysostotoimintaansa. Samalla yhtiö laajentaa yritysostojensa potentiaalista kohdemarkkinaa kattamaan valikoidusti koko liikkumiseen liittyvä jälkimarkkina ja siihen liittyvät palvelut, pääfokuksen ollessa edelleen ajoneuvojen pohjoismaisessa jälkimarkkinassa.

Relais aikoo hyödyntää kasvavaa kohdemarkkinaansa Pohjoismaissa ja Baltian alueella, joissa on tällä hetkellä käytössä noin 19 miljoonaa henkilöautoa ja hyötyajoneuvoa.

 

 

Relais
Relais Group Oyj
Mannerheimintie 105
00280 Helsinki
Finland